Kapcsolat

vintageshowshop@gmail.com

+36/70 342 4070

Bejelentkezés

Kosár

 x 
A kosár üres

Adatvédelmi szabályzat

KÉRJÜK, HOGY REGISZTRÁCIÓ ÉS RENDELÉS ELŐTT OLVASSA EL!

RENDELÉSHEZ SZÜKSÉGES FELTÉTELEK

A rendelés leadása e-mailen keresztül történhet.

A rendelés menete:

Önnek, ha rendelni szeretne, be kell jelentkezni, vagy regisztráltatnia kell magát rendszerünkben. A regisztrációhoz felhasznált adatokat csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, másnak nem adjuk át!(telefonszám, név, cím)

Fontos, hogy új információkról, a legújabb termékeinkről, akcióinkról csak akkor értesül, ha feliratkozik hírlevelünkre! Hibás adatokból eredő téves teljesítésért nem vállalunk felelősséget, ezért kérjük, pontosan töltse ki a regisztrációs adatlapunkat! Amennyiben a bejelentkezéshez szükséges jelszavát elfelejtette, a regisztrált e-mail címe segítségével küldünk Önnek egy új jelszót. Ha bármilyen probléma adódik a regisztrációval kapcsolatban, kérjen segítséget valamelyik elérhetőségünkön!

MEGRENDELÉS

Megrendelést csak regisztráció illetve bejelentkezés után tudunk fogadni./ a regisztráció menüpontban erről részletesen olvashatnak./

A kosár tartalma bármikor módosítható, törölhető. Itt láthatja a megrendelés részleteit is.

A kosárba tesz gombra kattintva érvényesítheti megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A megrendelhető termék jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg.

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely 0% adót  tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!

SZÁLLÍTÁS

A megrendelt termékeket a MPL, illetve HDT futárszolgálat segítségével juttatjuk el.

Amennyiben valami miatt nem tudjuk időben teljesíteni a megrendelést telefonon vagy elektronikus Úton felvesszük Önnel a kapcsolatot. A megrendelés meghiúsulása esetén, vagy az esetleges szállítási késedelem miatt kártérítési kötelezettséget nem vállalunk!


Fizetés: Átutalással (Amennyiben a termék 8 munkanapon belül nem kerül kifizetésre, akkor a megrendelését automatikusan töröljük).

Számlatulajdonos: Kománné Mojzes Mária
Számlaszám: Kománné Mojzes Mária 51000163-10006911-00000000 Bácska Takarék Szövetkezet

Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba minden esetben adja meg a rendelés számát a pontos azonosítás érdekében!

Áraink magyar forintban értendők és az áfát tartalmazzák! A vállalkozás alanyi adómentes.

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

Megrendelés során a Vásárló élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített, "A távollevők között kötött szerződés" feltétel nélküli elállási jogával.//http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor/Az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől. Ebben az esetben a vintageshowshop webáruház köteles az ön által kifizetett teljes összeget legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A visszatérítés feltétele az áru visszaküldése. A csomag visszaküldésének költsége ebben az esetben a megrendelőt terheli. Az internetes webáruház tulajdonosa követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.Vásárlási szándékától - indoklás és egyéb kötelezettség nélkül - rendelése feldolgozási folyamata során is elállhat.

Elállási szándékát szóban/telefonon/, e-mailben is elküldheti a honlapunkon megtalálható elérhetőségünk egyikén.

GARANCIA

Hibáról akkor beszélünk, ha a termék minden körülmény figyelembevételével nem nyújtja azt a biztonságot, ami általában elvárható. Figyelembe kell venni a rendeltetésszerű használatot, a forgalomba hozás idejét és a termék árusításának körülményeit is.

A szavatosság jelentése: az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatáért meghatározott ideig való jótállás. Szavatosság esetén az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor adott állapotú terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni.

A fogyasztó a termék meghibásodása esetén - meghatározott feltételek mellett - élhet szavatossági jogaival, amennyiben a termékre vonatkozóan nincs sem önkéntes, sem kötelező jótállás, vagy a jótállási idő már lejárt. Ezt biztosítja a fogyasztói szerződés keretében értékesített termékek szavatossági és jótállási igényének érvényesítéséről szóló  .

A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2003. július 1-től 2 évre nőtt. (Ha a termék használhatóságának legkisebb időtartamát hatósági előírás, vagy kötelező műszaki előírás határozza meg (kötelező alkalmassági idő), és ez rövidebb, az igény érvényesítésére ez a határidő irányadó.)A vásárlástól számított első hat hónapban  jelentkező hiba esetén a kereskedő köteles bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor nem volt benne a termékben, hogy a hiba nem a teljesítéskor is meglévő körülmények miatt keletkezett, hanem az áru rendeltetésellenes használata okozta. Az első hat hónapban a kereskedő köteles valamennyi költséget viselni.

Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, hanem a fogyasztó közvetlenül fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz(NFH).Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be, nem tartós cikkeknél hat hónap után évül el a szavatossági igény, azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél kettő év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság.A nem tartós használatra rendelt termékeknél (például: cipő, egyéb ruházati termékek stb.) a szavatosság alapján érvényesíthető jogok általános elévülése hat hónap. Ha a vásárló e hat hónap alatt menthető okból nem tudja szavatossági jogait érvényesíteni így különösen, ha a hiba jellegénél, avagy a dolog természeténél fogva hat hónapon belül nem volt felismerhető - szavatossági jogait a teljesítéstől (vásárlástól) számított egy évig érvényesítheti.

Ha a termék nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztót a következő szavatossági jogok illetik meg:a Ptk. 2003-as módosítása a fogyasztók számára előnyös irányba változtatta meg a jogérvényesítés sorrendjét. A korábbi szabályozás szerint a fogyasztó elsősorban a hiba kijavítását, illetőleg megfelelő árleszállítást kérhetett, és csak abban az esetben kérhette az áru kicserélését, ha a hiba nem volt rövid idő alatt (8 napon belül) értékcsökkenés nélkül kijavítható, vagy a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem volt lehetséges. Egyrészt az új szabályozás alapján a fogyasztó már első körben választhat, hogy kijavítást vagy kicseréléstkér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem feltétele a javíthatatlanság. A fogyasztó választási lehetősége csak akkor korlátozott, ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a kereskedő készletében) vagy ha a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (pl. azonnal és minimális költségigénnyel járó javíthatóság esetén).Másrészt az szabályozás alapján a szavatossági jogok érvényesítésének sorrendjében második helyre került az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

zozzzo